Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLenhoff, Sarah W.; Arellano, Amber; Zeman, David
InstitutionEducation Trust-Midwest
TitelInvest in What Works: An Education Road Map for Michigan Leaders
Quelle(2013), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Effectiveness; Public Schools; Academic Achievement; Instructional Leadership; Accountability; National Competency Tests; African American Students; Grade 4; Low Income Students; Charter Schools; Common Core State Standards; Funding Formulas; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Grade 8; Elementary Schools; Michigan; Michigan (Detroit); Florida; Alabama; Maryland; Pennsylvania; Massachusetts; Georgia; National Assessment of Educational Progress
AbstractAs an organization made up of Michiganders, we know well how our parents once prided themselves on the quality of our state's public schools. Sadly, we have little to be proud of today. Our state's educational performance is lackluster by practically any reliable measure. In this report, we lay out a common-sense agenda to raise Michigan's achievement, and share some best practices from around the country. For years, Michigan has lacked a comprehensive education agenda and strategy to improve teaching and learning. This is a call to sensible action in a state that desperately needs it. We need to get to work on making the Great Lakes State a top 10 state for student learning. It's essential to our children's future -- and the state's economic renaissance. (As Provided).
AnmerkungenEducation Trust-Midwest. 301 East Liberty Street Suite 650, Ann Arbor, MI 48104. Tel: 734-619-8008; Fax: 734-619-8009; Web site: http://www.edtrust.org/midwest
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: